CALL CENTER AGENT

H FirstCall S.A., στα πλαίσια της ταχύτατης ανάπτυξη της στο χώρο παροχής ολοκληρωμένων επιχειρησιακών λύσεων επικοινωνίας, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας δίνοντας έμφαση στο εξειδικευμένο και διαρκώς εκπαιδευόμενο ανθρώπινο δυναμικό.

CALL CENTER AGENT

ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΘΕΣΗΣ:

Η θέση έχει ως αντικείμενο εργασίας την τηλεφωνική ενημέρωση καθυστερήσεων πληρωμών σε τραπεζικά προιόντα.Εξερχόμενες κλήσεις.
Απαραίτητα Προσόντα:


  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Γνώσεις χειρισμού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Καλές επικοινωνιακές Δεξιότητες
     Προσφέρονται:

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές
  • Ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ
  • Εισαγωγική και συνεχής εκπαίδευση
  • Bonus Παραγωγικότητας & επίτευξης στόχων
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Ευκαιρίες εξέλιξης σε ένα ταχέως εξελισσόμενο επαγγελματικό χώρο

    Αποστολή Βιογραφικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση [Για να στείλετε τo βιογραφικό σας κάντε κλικ εδώ]  ή στο FAX:2103713800, αναφέροντας τον κωδικό αγγελίας (FCA02) 


  • Πηγή: http://www.kariera.gr